2007年12月24日星期一

聖誕交叉扑之二《聖誕咭》

一向好喜歡聖誕節。相信好多人亦如是!

小學時, 會給全班同學仔寫聖誕咭, 內容通常都係簡簡單單 (識幾多個字丫當時!!)。但係漸漸地, 就算識多好多個字, 寫/送/收聖誕咭的數量, 會同年齡會成反比例!

這應該歸咎於 “貴人事忙” (其實係人懶了吧), 網絡的流行 (e-card), 環保(?!), 總之好多原因! 亦因此, 別人送我的咭, 陪感珍貴! (老實說, 我是從來不掉聖誕咭的, 所以家裡的雜物堆……)

上年年中, 因為自己的不好, 導致和當時男友分手。 想不到他, 在聖誕時寄給我一張聖誕咭! 咭上寫著: 有煩惱可以打電話給我, 我地永遠都是朋友……等等。當時我感覺到他在等我, 所以自己一廂情願地飄飄然……

如今, 他已經有新女友, 聽閒打得火熱…我知道他對我的承諾是無法兌現的了! 更甚的是, 我發覺我從此不能再和他做朋友! 唔好問我點解, 我知我小器-_- 然而, 今年到我為他準備一張聖誕咭, 在咭上我真心祝福他, 但我亦知道, 今次的 “禮尚往來”, 是可一不可再, 我們是不會, 再於下個聖誕節為對方祝福的了!

2 則留言:

xiao zhu 說...

聖誕快樂!!

Gideon 說...

分手冇話邊個好唔好囉
有時緣份既野好難講
新既一年,記住向前看 :)

聖誕快樂﹗