2009年1月19日星期一

我們的下一代注定沒有了

長話短說,上星期五,我去了由蘇副局長主持既淫審論壇。
聽完之後,我應為我們的下一代注定沒有了。
基本上這個所謂「論壇」由一班膠人同埋無責任既父母主導,
意見遍向支持通過法律,加強對淫褻及不雅物品監管。
ok .... 我只列出一部分的發言。

1. 老母 :「我個7歲侄仔係街見到內衣褲廣告,第二日侄仔親姑姐訓覺個時,摸佢個胸。
而家成街都係呢D 意識咁不良既廣告。所以我好讚成通過呢個條例。」

2. 大專生 : 「你知唔知咩野叫做父母官 ? 以前有一樣野叫父母官,佢地就係用黎睇住父母既仔女 !
所以我認為政府應該倣效以前既做法,家長同政府雙管齊下,去監管青年人,唔好俾佢地上不良網頁 ! 」

3. 後生仔 : 「我建議政府在不良網頁上加上警告字句,例如看色情刊物會導致不舉。看不良網頁會導致性器官潰爛。」

4. 師奶 : 「而家傳媒真係好唔守規則,唔洗講咁多啦,淨係睇下電視,而家九點鍾就已經有condom廣告啦。」無責任既父母希望政府可以幫佢地管理自己既仔女

對於支持通過法例既膠人
真的無話可說。
那一班自認為「負責任」的家長只懂把責任推卸俾傳媒。
試問當日口中掛著正義道德卻把不良刊物描述得擬聲繪色,
心中咒罵著傳媒渲染色情卻拿著張子怡裸照在廁格內連細閱三次
心中連番讚好的家長。
你,有向你的子女教導正確的性教育嗎 ?
你有承認沒有管教自己的子女嗎 ?
所以我極度反對因為家長沒有時間去管教自己的仔女,
而要求政府倣效祖國進入家庭教育當中。
重有,呢條條例針對既係「心智未成熟」既未成年人。
在場的發言,包括蘇副局長即場爆肚的「感人」故事,
大多是關於成年人上色情網頁的問題。
請搞好自己的責任和當中的針對的對象才好辯論。
另外,internet filtering 我大學教 Computer & Network Security的老師已經說過沒可能實現到。
所以如果推行網上警察,我誓死反抗 !

6 則留言:

黑人 說...

假如我在場:

「對比係二十年前,宜家越來越多變態風化案大家同唔同意?」 (眾低聲:係丫)

「但係20年前無咁多淫審條例,即使當年無互聯網,市民依然好容易就接觸到色情暴力資訊,唔信可以翻查20年前的電視節目同埋報刊。所以,我認為關鍵唔係你禁止人地睇色情資訊,而係多d 留家教下d子女,唔好乜都賴晒落學校同傳媒度,人地無義務幫你教仔,教唔掂就生少件,我講完了。」

xiao zhu 說...

>>教唔掂就生少件

最贊成就係呢句!

有好多人自己做人都未做得掂就學人生仔,製造社會問題!

億利 說...

黑人 : 大家有冇發覺而家d 小朋友越黎越無責任感 ?

小豬 : 佢地連condom都覺得淫賤,意外既可能性唔係完全無 :D

L L 說...

億利:

學童我見得最多,由廿幾年前見到依家,個感覺係:依家哩代好唔掂。

最慘嘅係:依家哩代嘅父母仲唔掂。

Hana 說...

億利 ,祝牛年好運隨身!

億利 說...

劉校長 : 唔知岩唔岩, 不過呢一代既父母的確淨係掛住搵食 , 無乜教仔。所以對住仔女又言聽計從, 養成一個二個都係小皇爺同小郡主。我見到呢d 人真係好怕...

Hana : 多謝:D