2009年1月12日星期一

附屬網址

近來生活比較繁忙 
幾乎沒有時間去更新我的 blog...
所以作為一個新媒體人
我只好靠分享我喜愛的新聞去暫代一下寫 blog...



anyway, 我係被人減左3.5% ,不過暫時無咩事  
多謝各位博客朋友的關心 

 並早祝各位新年快樂 :D

5 則留言:

Hana 說...

我第一吖!

有冇獎?

億利 說...

哈哈哈
要唔要我寫既揮春?


一定會心想事成...
嘿嘿

Hana 說...

要要要

咁,點交收呢?

你諗掂佢。

哈哈哈

市場維京人 說...

新媒體人,家下我諗全世界都唯有以温總嘅話嚟勉勵下自己啦:「冬天來了,春天還會遠嗎?」
不過今年冬天原來真係都幾凍。
:P

億利 說...

hana :
好...你等我一陣...我整張貼係度 !

維京人 :
我好怕凍...
夜晚凍到訓唔到....
希望大家的春天快點來吧 :D